פרסומים קשורים

עובדים יקרים,

בימים אלה, עם ובלי קשר למצב בו כולנו נתונים, אנו מצויים בתנופת עשייה לשיפור איכות החיים והשרות לתושבים, ולא פחות חשוב מכך – לכם, עובדי המועצה.

אנו מקימים מחלקה לניהול משאבי אנוש וההון האנושי במועצה, על מנת שתשמש עוגן אישי ומקצועי לכם העובדים, ותשדרג את יכולות הרשות לעמוד ביעדיה.

מחלקת משאבי האנוש מוקמת במטרה לתמוך בהשגת יעדי הרשות דרך גיבוש מדיניות ותהליכים שיעמידו לרשות המועצה את הכישורים האנושיים הנדרשים לצורך ביצוע משימותיה ועמידה במטרותיה ויעדיה. במשאבי אנוש אין הכוונה לכך שהארגון רואה באנשים משאב, אלא שביצועיו תלויים במשאבים האנושיים שעובדי הארגון תורמים לו. (משאבים כגון ידע, כישורים, יכולות, זמן ומאמץ).

מכאן, שברצוננו לשכלל עוד את הטיפול והמענה לצרכים שלכם, העובדים.

יחידת משאבי אנוש מפתחת כלים לטיפול באדם כעובד – כגון הכשרה, תגמול, הגדרת עיסוק וכד' וטיפול בעובד כאדם– רווחתו, שמירה על כבודו וזכויותיו, דאגה לבטיחותו הפיזית והנפשית.

אחת המטרות הראשונות שלנו היא לייעל את תהליכי העבודה. אנו חיים בתקופה בה מתרחשים שינויים טכנולוגיים מהירים ועוצמתיים. תהליכי העבודה וניהול המשאב האנושי נמצאים בעיצומו של תהליך מואץ של דיגיטציה ואוטומציה.

גם אנחנו במועצת אעבלין נערכים היטב ובתחילת שנת 2021 נעבור לניהול דרך מערכת חדשה. נשכלל את ניהול תיק העובד באופן דיגיטלי, מעקב ובקרת נוכחות ושכר. לשם כך אנו מוסיפים שעוני נוכחות לכל היחידות בהן עדיין חסרים, כך שכל עובד בכל מקום יוכל לדווח על נוכחות ללא קשיים. נשדרג עוד יותר את דרכי העבודה המסודרות. אנו מבקשים מכם להקפיד על דיווחים מסודרים, כדי שלא נצטרך להתמודד עם צורך לנכות שכר ודברים דומים.

בימים אלה המנהלים שלכם גם יעבירו אליכם את המבנה הארגוני החדש של מועצת אעבלין, על מנת שכל אחד יידע תחת מי הוא עובד ואל מי עליו לפנות בכל צורך או שאלה.

יחלו ישיבות מסודרות של מחלקות המועצה כולל שיתוף מידע בנוגע לכלל פעילות הרשות וכמובן, ניהול שוטף ותכנון העבודה לכל מחלקה.

אני בטוח שדברים אלה, שרק מקצתם פורטו כאן, יעמידו את מועצת אעבלין בשורה הראשונה של ניהול מסודר מחד, וטיפול העונה לצרכים של כל אחד מכם, מאידך.

אנחנו לרשותכם בכל שאלה או צורך .

בברכה,
מאמון א- שייח אחמד
ראש המועצה

שתף עמוד זה